kan before diz Miss Diva McD ada cakap pasal mek suke ngan sorg jants kan...so smlm mek berjaya mendapatkan no tel dia(pd gurz2 yg kenal mek tau camne GIGIHNYE mek mendapatkan info jants yg mek taste...hahahaha..kelesszz x ayat mek!!!)...so smlm mek memberanikan diri sending him a SMS..he replied..but as instant he knew it was me who sends him d SMS he stop n shut himself up!!!..what a heartbroke that he had done to me!!!huhuhuhu....is it wrong if we like sum1?????does it wronggg????....oww GOD answer my Q's!!!!...but the matters are its not wrong to love sum1 but the person that we trying to love that make us "wrongly in love"...(ala2 mek tukar tajuk lagu "dangerously in love" akak kembar mek-Beyonce Knowles....korg mampu keeee????hahahahaha ;P)
But it was yesterday..today mek keje kul 7 pg..so mek akan jupe le ngan jantan yang mematahkan hati suci mek yang cube menyalurkan cintas suci pada yang sudi..but mek act as professional person..mek tetap layan dia as usual..mek borak sikit je ngan dia...he seems gave a response...but not very positively..hehehe...tp mek nekad redha tabah jeewwww....suatu hari nanti akan ada insan yang sudi menerima ketulusan cinta suci mek ini....
P/S:jangan nak mencarot mek klu uols sume nak carot mek ambik drastic action towards the boy i've crushed on...for me the fast u know the answer..the less u'll broke ur heart urself...tak perlu mengharap lame2 pade cinta PLU ini....so sampai di sini dulu ye...kite jupe lain kali...
XoXo GoSsIpGiRL aka Miss Diva McD
-with love-
No comments:
Post a Comment